Historianët e artit e kanë të vështirë t’i përgjigjen kësaj pyetjeje: Disa specialistë, thonë se vetullat nuk gjenden në tabllonë e famshme, pasi në atë kohë heqja e qimeve të fytyrës ishte në modë; të tjerë besojnë se modelja e Leonardo Da Vinçit nuk kishte të tilla, ndaj dhe mjeshtri nuk ia pikturoi.
Delip Ehrenber, i cilësuar si babai i artit konceptual në Meksikë thotë:
”Ka nga ata që mendojnë se ishte në modë që gratë e aristokracisë të mos kishin asnjë qime në fytyrë, të tjerë besojnë se vetullat kishin humbur, për shkak të një restaurimi të kryer keq.
Në fakt, kjo mbetet një pyetje pa përgjigje. Ideja e restaurimit të dobët, është e bazuar tek fjalët e Xhorxho Vasarit që në librin e tij “Jeta e piktorëve, skulptorëve dhe arkitektëve më të shkëlqyer” (1550), ku ai shkruan se Mona Liza qe pikturuar me të gjitha hollësitë që mund të realizohej. /bota.al/